Gavekort på nett
Når du bestiller et gavekort på nettsiden vår kan du velge mellom å gi gavekort på en av våre behandlinger eller på beløp. Som leveringsalternative kan du velge mellom post, e-post, hent selv (tidspunkt må avtales på forhånd via telefon).
Når bestillingen er gjennomført, vil du motta en ordrebekreftelse innen 8 timer. Gavekort på e-post sendes så snart som mulig, helst innen 8 timer.
Ikke mottatt gavekortet enda?
Leveringstid med Posten kan variere, spesielt i julerushet. Dersom du ikke har mottatt gavekortet innen 6 virkedager, ber vi deg ta kontakt med oss på e-post trondheimvelvaere@gmail.com.
Vilkår for bruk av gavekort
-
Alle våre gavekort har en gyldighet på 24 måneder fra kjøpsdato. Gavekortet kan brukes på alle våre behandlinger og produkter.
-
Mottaker kan endre på eventuell behandling som er påført gavekortet etter ønske. Dersom summen på gavekortet tilsvarer en lavere sum enn behandlingen mottaker selv ansvarlig for å dekke mellomlegget.
-
Våre gavekort kan ikke benyttes til kjøp av nye gavekort.
Partene
Trondheim Velvaere Ronvalter, org.nr. 929290771, Vestre Rosten 65 D, 7072 Trondheim, trondheimvelvaere@gmail.com, tlf. 46374569, www.trondheimvelvaere.no, og betegnes i det følgende som Trondheim Velvære.
Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
Pris
Den oppgitte prisen for gavekortet er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.
Betalingen
På trondheimvelvaere.no er det forhåndsbetaling med Vipps, i Trondheim Velvære (Selsbakkvegen 26a, 7023 Trondheim) er det kortbetaling ved levering av gavekort.
Angrerett
Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven.
Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.
Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen. Kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje skriftlig (angrerettskjema, eller e-post).
Angrefristen begynner å løpe:
-
Ved kjøp av enkeltstående varer vil angrefristen løpe fra dagen etter varen(e) er mottatt.
-
Selges et abonnement, eller innebærer avtalen regelmessig levering av identiske varer, løper fristen fra dagen etter første forsendelse er mottatt.
-
Består kjøpet av flere leveranser, vil angrefristen løpe fra dagen etter siste leveranse er mottatt.
Angrefristen utvides til 12 måneder etter utløpet av den opprinnelige fristen dersom selger ikke før avtaleinngåelsen opplyser om at det foreligger angrerett og standardisert angreskjema. Tilsvarende gjelder ved manglende opplysning om vilkår, tidsfrister og fremgangsmåte for å benytte angreretten. Sørger den næringsdrivende for å gi opplysningene i løpet av disse 12 månedene, utløper angrefristen likevel 14 dager etter den dagen kjøperen mottok opplysningene.
Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt eller selger har unnlatt å opplyse om at kjøper skal dekke returkostnadene. Selgeren kan ikke fastsette gebyr for kjøperens bruk av angreretten.
Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale kjøpesummen til kjøperen uten unødig opphold, og senest 14 dager fra selgeren fikk melding om kjøperens beslutning om å benytte angreretten. Selger har rett til å holde tilbake betalingen til han har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøper har lagt frem dokumentasjon for at varene er sendt tilbake.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.
Reklamasjon
Eventuell reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig per e-post ( trondheimvelvaere@gmail.com).